mandag 28. juni 2010

Tore på sporet

Jeg har nettopp begynt ferien, og lever i håpet om å lande min første laks i løpet av sommeren. Tidligere i kveld kjørte jeg til Brufoss, hvor jeg fikk et par timers Speycast-instruksjon av Tore Flåten i www.waterproof.as. Han er en dyktig lærer, og takket være gode demonstrasjoner, forklaringer og analyser, hadde jeg stort utbytte av øktene på gresset og i elva. Nå gjenstår det å øve, øve og atter øve.

I've just started my vacation, and dream of landing my very first salmon this summer. Earlier this evening, I spent a couple of hours in the company of www.waterproof.as manager, Tore Flåten, who taught me the basics of Speycasting. Indeed a very good teacher, I found his demonstrations, thoughts on technics and analysis very useful. Now, the rest is up to me! Practice, practice and practice some more.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar