søndag 24. januar 2010

Hyggelige besøk

Noe av det hyggeligste jeg vet, er å besøke ulike messer, foreninger, klubber, lag og institusjoner, for å holde foredrag. Ikke bare bidrar det til å holde egne abstinenser i sjakk, men det er veldig ålreit å møte andre fluefiskere og friluftsinteresserte også.

Så langt denne vinteren har jeg besøkt blant annet Trondheim Sportsfiskere, Oppegård Jeger- og Fiskerforening, Grenland Sportsfiskere og ulike eldresentre og historielag på Østlandet. Allerede til uka skal jeg til Oslo Sportsfiskere og de neste månedene står blant annet Skiringssal Folkehøgskole her i Sandefjord for tur. Der skal jeg fortelle om fisker og forfatter Ernest Hemingway (bildet).

Har dere lyst på et besøk, eller vet om andre som kanskje er interessert, finner dere oppdatert informasjon på denne bloggen. Som dere vil oppdage, har jeg ikke bare foredrag om fluefiske :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar