søndag 22. november 2009

Foredrag: En fluefiskers bekjennelser


"En fluefiskers bekjennelser" er en samling høydepunkter fra fluefiskereisene mine.

Med en stor dose humor og selvironi, ser jeg tilbake på fiskeopplevelser, møter med mennesker og høyst varierte steder jeg har besøkt i Norge, Sverige, Island, England, Spania og ikke minst USA.

I statene Montana, Wyoming og Idaho utforsker jeg fantastiske elver som Big Horn River, Slough Creek og Madison. Jeg besøker forlatte westernbyer, Crow-indianernes tradisjonelle dansefestival og Yellowstone nasjonalpark.

Dette foredraget fornyes og oppdateres fortløpende. Jeg har dessuten laget en versjon som passer for alle som IKKE er lidenskapelige fluefiskere. Det varer i 45 minutter, og er egnet for skoleklasser, institusjoner o.l.

Varighet: Ca. 2 x 75 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar